Beoordelingen van Tel Aviv Leidschendam

Recente recensies

4.0
James Lemmers
28 maart 2023

Tel Aviv was top..bezorging lekker op tijd ondanks de regen (mijn compliment ) en nog bedankt voor de volle bakje pindasus :) Gr James

Martin
27 maart 2023

Was wederom erg lekker. En voor de zondag supersnel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edith
25 maart 2023

Te lauw, nooit echt warm

Theo
25 maart 2023

Toppie !!

Klaver
25 maart 2023

Optijd met bezorgen en lekker eten

Anoniem
24 maart 2023

Snel bezorging, vriendelijk service, lekker eten

Rachid
23 maart 2023

Altijd goed, aanrader!!

Rob RD
20 maart 2023

Als vanouds lekker. "Iets" vertraagd maar niet koud, top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
20 maart 2023

Etren was prima maar toch weer 45 minuten later geleverd dan afgesproken !! Zo jammer he :-(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilona
19 maart 2023

Vanavond een kipshoarmaschotel besteld . Die was echt lekker . Kipstukjes goed gekruid en lekker mals , niet droog . Alleen de frietjes waren erg slap . Die mogen van mij wel wat harder gebakken zijn . Bezorger was vriendelijk . .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

James Lemmers
19 maart 2023
Cayley
19 maart 2023

De twee extra pitabroodjes die we hadden besteld waren vergeten.. Verder was het eten zoals gewoonlijk helemaal top

Ilona
18 maart 2023

Na een tijdje niet besteld te hebben , vanavond weer eens besteld. En de shoarmaschotels waren heerlijk . Zeker de kipshoarma. En een hele aardige bezorger.

Jolanda
17 maart 2023

Ik vond de bezorging erg meevallen. Eten was erg lekker, heb ervan genoten. Prima!!

Anco Ladenberg
17 maart 2023

Keurig op tijd en eten was warm. Met telefoon gebeld op verzoek.

Soraya Els
16 maart 2023

Ik heb in februari dubbel betaald. Het teveel betaalde bedrag zou worden teruggestort. Wacht nog steeds op mijn geld. Heb weer besteld zodat ik mijn review kon plaatsen. Zo te zien is dit mijn laatste keer dat ik bij jullie heb besteld want naar mijn geld kan ik fluiten. Jullie eten is lekker maar dat betekent niet dat ik een dubbele betaling moet accepteren.

Arthur
12 maart 2023

Het eten is super vers en lekker ! Ook de bezorging conform opgave of ervoor.

Theo
12 maart 2023
Martijn
11 maart 2023

Prijs, kwaliteit en service prima. Mag wel wat meer knoflook saus bij gedaan worden

Orin Sjaris
10 maart 2023

1uur en 30 minuten moeten wachten! Wat een slechte service zeg. Dan zeggen dat t normaal is dat t zo lang duurt. Besef even dat dit gewoon niet kan en dat jullie een oplossing moeten zoeken om de bezorgtijd naar 30 min moeten brengen. Een goede oplossing is dat jullie meer bezorgers moeten hebben en meer personeel voor in de keuken die de bestellingen kunnen verwerken. Wat voor jullie normaal is is voor de klant abnormaal. 1.5 uur wachten is geen doen. Als jullie niet in een normale tijdsperiode van 30-45 min kunnen bezorgen, bied dan deze service niet aan! Ik dacht ik geef jullie een kans omdat de vorige keer de bezorging een uur duurde maar nu 1,5 uur. Jammer dat jullie dit probleem niet serieus oppakken want er zijn meerdere klanten die hier over klagen. Dit is een goede reden waarom Tel Aviv steeds van nieuwe eigenaar veranderd!

Eliza
10 maart 2023

Vlees en rauwkost was perfect alleen de patat was niet lekker

paulezzz
9 maart 2023
James Lemmers
9 maart 2023

Mijn compliment voor de spareribs en de bezorging

Fer
4 maart 2023

Kapsalon en shoarma waren prima. Aanrader in Leidschendam!

Anoniem
3 maart 2023

Snel service, heerlijk eten

Paul
2 maart 2023

Het was weer helemaal top! Ik heb er dinsdag mijn avondeten aan gehad, Woensdag mijn ontbijt en 's avonds nog een beetje voor bij de borrrel.

Ik
2 maart 2023

Duurt erg lang voordat het bezorgd wordt ook om 22u in de avond duurt het een uur

James Lemmers
1 maart 2023

Kapsalon was lekker ..weer iets anders als shoarma of spareribs..het was top Tel Aviv en de bezorging was mooi op tijd , mijn compliment.

Theo
27 februari 2023
Kimberley
27 februari 2023
RSJJ
26 februari 2023

Heerlijk gegeten en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
25 februari 2023
Theo de Groot
25 februari 2023

Shoarma schotel speciaal besteld was echt heerlijk in combinatie met knoflook en sambal saus, kortom niks op aan te merken.

Ton
25 februari 2023

Was weer toppie goed warm goed op smaak en op tijd ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Rob Janzen
25 februari 2023
Rad
24 februari 2023

super snel (binnen een half uur) en weer smakelijk zoals altijd :-)

l
24 februari 2023

๐Ÿ‘๐Ÿผ

Marmar
21 februari 2023

Was weer erg lekker

James Lemmers
20 februari 2023
Anoniem
17 februari 2023

Heerlijk eten, snel service

James Lemmers
16 februari 2023

Was weer top Tel Aviv..en lekker op tijd, compliment aan de bezorger

Felice van Lierop
14 februari 2023

16.40 uur besteld met levering om 18.00 uur tijd zat zou je zeggen om 18.15 nog niks maar gebeld was onderweg aangegeven dat t erg irritant is als je ruim van te voren besteld uiteindelijk kwam het om 18.30 tegen bezorger gezegd dat ie 30 min te laat is boeit m helemaal niks een juiste reactie was geweest excuus maar helemaal niets van dit erg slecht het is dat ik al had betaald anders had ik t retour gestuurd

Thijs
12 februari 2023

Geweldig lekker gegeten en bezorging was sneller dan verwacht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Radjen
12 februari 2023

Jammer dat er nooit iets van sla zit bij de shoarma. Wel lekker gegeten weer en snel bezorgd.

Marco
11 februari 2023
Kim
10 februari 2023

Na 1,5 uur wachten werd het eten helaas koud bezorgd. De kwaliteit van het eten is verder wel goed.

Rad
10 februari 2023

Altijd super lekker en op tijd!

James Lemmers
8 februari 2023
Theo
8 februari 2023

Snel en heel lekker !! Toppie !!

Ron Bendsneyder
6 februari 2023
Roeten Keereweer
6 februari 2023

Precies op de afgesproken tijd en nog goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans vd Meij
6 februari 2023

De spareribs waren super, echt lekker, maar jammer dat het beloofde gratis colaatje er niet bijzat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B. du Burck
5 februari 2023

Afhandeling van de bestelling verloopt snel en gemakkelijk. keurig bezorgd en de spare ribs zijn zeer smakelijk, Top! bijgeleverde aardappelschijfjes zijn er zeer veel maar niet echt lekker meer maar dat is bijna niet te voorkomen bij thuisbezorging. Al met al heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arc Vester
5 februari 2023

Zoals altijd weer erg lekker

de Mos
5 februari 2023

Gemakkelijk en snel bezorgd en lekker

Theo
5 februari 2023

Snel en lekker !! Wel jammer dat de kabab uitverkocht is :-(

Andrea
4 februari 2023

Heerlijk gegeten!

RvL
3 februari 2023

Eten was prima! Smaakte goed en warm bezorgd. Helaas wordt er niet goed naar de bestelling/opmerkingen gekeken. Zo hadden we de verkeerde saus op de medium kapsalon (sambal besteld, knoflook gekregen) en zat er tomaat op meerdere gerechten terwijl er zonder was gevraagd. Tevens geen pitabroodjes meegeleverd (1 hoorde bij de bestelde broodje en 1 extra besteld) Ik weet dat het zonder problemen nageleverd kan worden maar dan is je eten weer koud. Helaas, volgende keer beter

Ellen
3 februari 2023

Bezorging duurde veel langer dan was aangegeven Kapsalon was niet lekker, patat was niet gaar, eten was lauw

Lisa
2 februari 2023

Vandaag echt weer top gegeten! Dit keer lekker luxe, t was warm, veel en super lekker! Dit is waarom wij dus elke week bestellen of komen eten! Bezorging is altijd goed, ik wacht nooit lang. Kortom, top top top! Tot snel! ;)

James Lemmers
31 januari 2023
Stil
31 januari 2023
Monique
29 januari 2023

Bezorging duurde erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilona
29 januari 2023

Bestelling was bijna half uur te laat , maar het eten was weer heerlijk. Goed warm .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spoelstra
29 januari 2023
Aniek
28 januari 2023

Het was weer onwijs lekker! Goede porties! Helaas dit keer wel bijna 2 uur moeten wachten op ons eten... Maar, vrijdagavond... Zal wel druk geweest zijn! Normaal wachten we 45-60 minuten. Het is het waard!

Paul Koks
28 januari 2023

De geleverde maaltijd was weer helemaal top.

James Lemmers
27 januari 2023
Rachid
27 januari 2023

Aanrader!!

Eline
25 januari 2023

Meerder restaurants geprobeerd om een goeie shoarma te bestellen, waren niet voor herhaling vatbaar. Eentje belandde zelfs na een hap in de prullenbak. Shoarma van tel aviv ga ik zeker vaker bestellen. Alles goed warm en de salade lekker vers . Een dik voldoende.

Dirk
25 januari 2023

Zoals altijd weer top gegeten!! De bezorging was 20 minuten eerder als de verwachte tijd dus niet lang moeten wachten. Ik kijk weer uit naar de volgende keer.

Marmar
25 januari 2023

Was weer heerlijk

Theo
23 januari 2023

Om 18.30 besteld, zou om 19.15 uur geleverd worden maar dat werd pas om 20.00 geleverd !! Eten was super warm en super lekker maar voortaan graag op de afgesproken tijd leveren en geen smoesjes dat het zo druk is !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
22 januari 2023

Snel bezorgd en lekker gegeten !! Toppie !!

Jack
22 januari 2023

Was heel warm en optijd bezorgd zelfs nog ruim binnen de opgegeven tijd Eten was heerlijk

Abdoel
22 januari 2023
Nadia
21 januari 2023
Aiden
21 januari 2023

Eten was top, snel bezorgd, vriendelijke bezorging min of meer perfect.

Lida
19 januari 2023

Alles was weer prima in orde.

Anoniem
19 januari 2023
Mike
16 januari 2023

Lekker gegeten grote portie eigenlijk zoals altijd

James Lemmers
15 januari 2023

Spareribs was weer lekker , mijn compliment en ook voor de bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remy
15 januari 2023
Van den Broek
15 januari 2023

Werd heel snel bezorgd en was weer lekker!

RtotdeA
14 januari 2023

Kipshoarma schotel met een kik, echt lekker Goede kwaliteit

DD
10 januari 2023

Top eten, elke keer weer!

Freddy
9 januari 2023

Super tent heerlijk eten altijd goed eigenaar is een topper

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

James Lemmers
8 januari 2023

Altijd goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
8 januari 2023

Heerlijk spareribs en ruim voldoende. Enigste klein min puntje, je besteld 4 porties en krijg maar 1 drankje gratis, misschien volgende keer 4 losse bestellingen doen ;-) Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe de punten werken, je logt nl niet in een eigen account, hoe weten ze bij de volgende bestelling hoeveel punten je hebt?

Mike
8 januari 2023

Eten zoals altijd lekker, alleen was er een bakje saus opengegaan en dit was helemaal over alle andere saus heen gegaan.

Ger
7 januari 2023

Helaas was het eten koud.

Stanley
7 januari 2023

Goed eten, helaas weer geen Mergez. Ze belde wel even om te vragen wat ik daarvoor in de plaats wilde

Theo
5 januari 2023

Zoals bijna gewoonlijk weer een half uur te laat ... geef dan geen besteltijd aan !! Klanten rekenen erop dat ze de bestelling op de afgesproken tijd krijgen en geen half uur tot 2 uur later !!! Doe eens beter jullie best voor de klanten, zonder klanten kan je de zaak sluiten !!!

Mick
4 januari 2023

Altijd heerlijk eten en netjes op tijd ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Rmj
3 januari 2023

Het kan voorkomen dat het heel erg druk is, maar laat het de klanten dan weten, maar goed na 1 uur en 40 minuten toch me eten gehad. Ik wist niet dat jullie een nieuw assortiment hadden, met oude bruine sla!!! Ik heb er foto's van gemaakt zal ze straks plaatsen bij de recentie op Google. En het was overduidelijk te zien dat die sla verrot was!

Theo
2 januari 2023

Weer heel lang moeten wachten en het eten was lauw. Slechte start voor het nieuwe jaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
1 januari 2022

Alles oke !! Gelukkig nieuwjaar !!

Theo
30 december 2022

Super !! Op tijd besteld en zalig gegeten, toppie !!

James Lemmers
29 december 2022

TelaViv de spareribs was weer top en complment voor de bezorger .

Theo
24 december 2022

Super !! Precis op tijd geleverd en zalig gegeten !! Toppie !!

Emre sahin
23 december 2022

Egt lekker eten ga zoo door

F
23 december 2022

Veel te laat en extra saus waarvoor je betaald ontbrak

Moon
22 december 2022

Bijna 2 uur moeten wachten op de bestelling, belachelijk! Uit ergernis smaakt het dan ook minder.

James
21 december 2022

Was weer genieten , ook compliment voor de bezorger

Emre sahin
19 december 2022

Massallah egt lekker eten ik raad iedereen om hier te eten

Peter
19 december 2022

Alweer te laat 30 minuten na de aangegeven tijd totaal 2 uur om een bestelling 5 minuten verderop te brengen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reaven pisa
17 december 2022

Mijn eten was veel later dan aangegeven

Mamar
15 december 2022

Was weer heerlijl

Fred
11 december 2022

Eten was warm en lekker en mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Coos van Leeuwen
10 december 2022

Het was weer lekker

edwin van elck
5 december 2022
Theo
5 december 2022

Na 1 uur en 3 kwartier wachten kwam de bestelling binnen. Eten was lauw cq koud ... een hele slechte beurt deze keer !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

James Lemmers
4 december 2022
S.M. Spillenaar
3 december 2022
Carla
3 december 2022

Helaas waren ze het blikje cola vergeten

Marion
2 december 2022

1 Nadeel has 2x Turkse pizza bestel 1x met sambal 1x zonder bij aankomst zou het fijn zijn als ze die met sambal kenmerken je weet niet welke met of zonder is

Ruud Vellekoop
1 december 2022

17:50 uur besteld, zou 18:50 uur bezorgd worden, word ik 19:10 uur gebeld dat het wat later wordt (...), uiteindelijk 20:10 uur (ruim 2 uur later) pas eten ontvangen; patat was niet heel warm meer, spareribs waren lekker maar ook niet heel heet meer. Jammer. Normaal is het hier allemaal echt wel goed geregeld.

Persoon
1 december 2022

Mijn postcode is 2261AH. Dat betekent NIET dat de bestelling bij AH (ALBERT HEIJN) in de Mall bezorgd moet worden. Anderhalf uur en diverse telefoontjes later werd het pas bij ons bezorgd. Daarna werd ik nog 2 keer door jullie gebeld terwijl je iemand anders nodig had. Kortom PUINHOOP.

Richard Mooijman
1 december 2022
Tom van der Meulen
30 november 2022

Op tijd en precies wat i8k besteld had

Theo
30 november 2022

Eten werd 45 minuten te laat geleverd, daar spreek je toch geen bezorgtijd vooraf ??

Bas
29 november 2022

Lekker en keurig op tijd.

Erik
29 november 2022

Zeer lekker en goed warm . Ga zo door

Dirk Plug
29 november 2022
Anco.
27 november 2022

De shoarma was lekker en warm,de bezorging was sneller dan gepland en vriendelijk.Had nog een broodje meer bij mogen zitten.Verder echt perfect.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
27 november 2022

Super ... precies op tijd geleverd en zalig gegeten ... toppie !!

Theo
25 november 2022

Super !! Alles is goed gegaan inclusief de extra's die ik gevraagd had, toppie !!

jjm Bastiaan
23 november 2022

haal en bestel al meer dan 20 jaar bij jullie nu naar anderhalf uur wachten zelf gebeld zeggen is onderweg dan krijg ik 4 minuten later een foontje bezorger heeft aanrijding weer meer dan een half uur gewacht

Tai
23 november 2022

Heerlijk eten en vriendelijke service

Johan
21 november 2022

Perfect op tijd bezorgd, eten lekker en vers, eten goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
21 november 2022

Na 1.5 uur wachten een incomplete bestelling krijgen is natuulijk zeer slecht !! Heb wel de shoarmaschotel gehad maar NIET de frietjes !! Graag bij de volgende bestelling erbij doen als goedmakertje svp.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

James
20 november 2022

Was weer top Tel a Viv

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dik
19 november 2022

De bezorging was 25min later dan in het 2e mailtje stond. Gebakken aardappeltjes: kort gebakken en taai, voortaan maar weer patat.

Varsha
19 november 2022

Normaal gesproken krijg ik me eten optijd en is t nog warm. Ik kreeg me eten dit keer bijna 40 min later dan de bezorgtijd en me eten was niet warm meer. Heel jammer had me erop verheugd.

Louis
18 november 2022
Theo
18 november 2022

Alles oke !!

Dirk Plug
18 november 2022
DD
15 november 2022
M Boxhoorn
13 november 2022

Was weer erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rachaila Aliradja
13 november 2022

Weer lekker en snel zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brenda
13 november 2022

Normaal heb ik altijd wel goede ervaringen maar deze keer was het minder. Het vlees was lauw en taai. Kabab smaakte naar mijn idee โ€˜oudโ€™. Beetje een nare na smaak. Kan aan de kruiden liggen of het vlees komt uit de diepvries. Wel aardige mensen zoals gewoonlijk.

Renate(de buurvrouw)
13 november 2022

Zeer snelle levering van onze bestelling, ruim binnen aangegen tijd. De spareribs zoet was goed gemarineerd en mals en de super shoarma ook echt super

Els
12 november 2022

'Smakelijk en goed warm. Krijg wel steeds ongeveer een uur nรก de bezorging de melding dat mijn bestelling er aan komt....

Tessa
11 november 2022

Helaas een bakje knoflooksaus te weinig maar verder was alles helemaal lekker!

James Lemmers
7 november 2022

Was mooi op tijd, en compliment aan de bezorger ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Bies
6 november 2022

Zoals altijd lekker!

Theo
6 november 2022

Alles oke !! Toppie !!

wim
5 november 2022

erg lekker

Arthur
4 november 2022
Bernard Rondeltap
4 november 2022

Goedendag Helaas 2 uur op mijn bestelling moeten wachten. 19.19 besteld 21.18 ontvangen Wel netjes 2 extra blikjes drank erbij. Aangegeven dat maar 1 turkse pizza met sambal helaas alle pizza's waren met sambal. Een update kwa levertijd zou prettig zijn nu moest ik zelf bellen waar mijn bestelling bleef. 20.38 gebeld werd aangegeven dat ie de deur uit ging. In principe max 5 min rijden als dit direct zou zijn. Damlaan naar valkhof 21.18 stond men pas voor de deur.

Claudia
3 november 2022

Heerlijk gegeten, al had de shoarma wel wat warmer gemogen. Bezorging helemaal goed, zelfs wat eerder dan verwacht.

Ton
3 november 2022

Shoarma hete kip kabab allemaal lekker goed van smaak goed warm en mooi op tijd toppie ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Laura
3 november 2022

Helaas geen capri sun, appelmoes of pita bij het kinder menu dit keer

Martin
31 oktober 2022

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Floor
31 oktober 2022

Lekkere spareribs gegeten. Royaal met de frietjes en hadden een specifieke tijd doorgegeven. Netjes op tijd. Ze waren 1 saus vergeten, hopelijk krijg ik die de volgende keer erbij. Verder spareribs lekker bereid, had iets malser gekund, maar genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Jong
31 oktober 2022

Ik bestel mijn eten rond 18.15 uur op zondagavond. Krijg na betaling te zien dat het bezorgd zal worden rond 19.15 uur. Het werd uiteindelijk 20.05 uur. Eten was als altijd heerlijk maar de bezorging was erg laat. En we wonen binnen 10 min van het restaurant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lida Chatrer
31 oktober 2022

De smaak was prima. Helaas was het eten lauw, zodat ik alles moest opwarmen in de magnetron. Terwijl ik dit nadrukkelijk juist had bijgeschreven. De patat en aardappelschijfjes waren ook koud en slap.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans van der Meij
31 oktober 2022

Wij hadden spareribs besteld. Ze waren fantastisch. Deze keer was ook de patat top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
30 oktober 2022

Redelijk op tijd en het eten was prima.

P
29 oktober 2022

Bij de kipshoarma schotel zat niet de bestelde knoflook en uiensaus. Erg jammer

Marion
28 oktober 2022

Was weer heerlijk

Tanja
28 oktober 2022

Snelle bezorging en lekker gegeten!

Guillaume
26 oktober 2022

De lamsshoarma was weer goed!

DD
25 oktober 2022

Heerlijk eten en snel bezorgd!

Theo
24 oktober 2022

Om 15.50 uur besteld en om 17.30 uur geleverd ... wat een KUT service !!! Ben al meer dan 30 jaar vaste klant en dan dit .... klotezooi !!!

Ilona
23 oktober 2022

Na een tijdje weer eens een shoarmaschotel besteld . Hij was weer heerlijk . Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bies
22 oktober 2022

Zo altijd heerlijk! Erg tevreden.

Theo
21 oktober 2022

Alles oke !! Op tijd geleverd en zalig gegeten.

Rad
20 oktober 2022

super, zoals altijd!

Lizette
20 oktober 2022

Altijd lekker en goed eten en op tijd en warm bezorgd

Martin
20 oktober 2022

Lekkere spareribs.

james
16 oktober 2022

Mooi op tijd bezorgd, en de spareribs waren weer lekker .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kamila
14 oktober 2022
Rick
14 oktober 2022

Was weer heerlijk,ook redelijk snel bezorgd.

Theo
14 oktober 2022

Op tijd bezorgd, eten was prima !! Extratje waar ik om gevraagd had zat er ook bij !! Toppie !!!

James Lemmers
14 oktober 2022

Nog voor de afgesproken tijd bezorgd, en mijn compliment voor de bezorger .

Marion
12 oktober 2022

Was weer heerlijk

sander baggerman
12 oktober 2022

er was wat tehard gebakken we belde en het werdt ook gelijk opgelost

Theo
12 oktober 2022

Precies op tijd MAAR als ik een broodje kabab bestel wil ook wel graag een broodje erbij ontvangen !!! Schiet niet opzo ... word weer een goedmakertje de volgende keer !!

Brigit
10 oktober 2022

Eten top, maar de bezorging duurde echt te lang. Op zondag om 19:07 uur besteld en het eten zou er om 19:55 zijn, echter was het er pas om 20:40. En dit was helaas niet de eerste keer dat de bezorging zo laat wasโ€ฆ

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mick
10 oktober 2022

Heerlijk eten en snel bezorgd ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

LN
9 oktober 2022

De schotels zijn altijd goed behalve de Falafel, te droog. Ik kreeg geen kruidenboter bij mijn stokbrood en het brood was niet goed afgebakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
9 oktober 2022

Altijd goed!

Tanja
9 oktober 2022

Lekker gegeten en bezorging ging snel

Bies
9 oktober 2022

Lekker en snel bezorgd.

Gio
8 oktober 2022

Altijd lekker :p

Theo
7 oktober 2022

Keurig op tijd bezorgd en zalig gegeten !! Toppie !!

edwin van elck
6 oktober 2022
Jeff
5 oktober 2022

deels rauw

James Lemmers
4 oktober 2022

Mooi op tijd geleverd, mijn compliment

Theo
4 oktober 2022

Alles goed gegaan en het extra blikje fris waar ik recht op had na wat slechte ervaringen zat er ook bij !! Toppie !!

Theo
3 oktober 2022

Eten was prima maar werd pas na 1,5 uur gebracht !! Ben ik daar al meer dan 30 jaar vaste klant voor ?? Schande !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Franklin
2 oktober 2022

Heerlijk gegeten ! Veel, vers, warm en prima bereid.

Toine
1 oktober 2022

Snelle bezorging. Zeker voor een zaterdag๐Ÿ‘๐Ÿป

P
30 september 2022

Zoals altijd super lekker en op tijd. gelukkig nog altijd goeie porties bij Tel Aviv. Klein minpuntje: onze bestelling was bij de buren bezorgd! maar gelukkig goed gekomen

B
28 september 2022

Patat was beetje slap sorry maar als je bij de zaak zelf gaat eten is het veel beter

Rasha
26 september 2022
James Lemmers
26 september 2022

Spareribs waren weer lekker, mijn compliment voor de bezorger die in de stromende regen de bestelde eten kwam brengen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ mvg James

Theo
26 september 2022

Eten was prima maar 1.5 uur wachten ?? Wel excusese gehad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T C.
25 september 2022

My request to replace the patat by rice was kindly taken into account but the pepper sauce was missing...

Marion
24 september 2022

Was weer super lekker.

Paul
24 september 2022

Het was weer genieten van het geleverde eten. Om de dag erna van de Griekse salade te genieten. DIe staat nu nog in de koelkast.

Theo
23 september 2022

Einelijjk eens geleverd op de door mij gevraagde tijd !! Het kan dus wel he !! Eten was trouwens dik in orde, toppie !!

James Lemmers
23 september 2022
Theo
20 september 2022

Uiteraard weer 30 minuten later geleverd dan gevraagd, klant is koning he maar niet bij jullie !!! Luister nou eens wat de klant vraagt !!

Marion
20 september 2022

Was weer super lekker en snel bezorgd

Tanja
19 september 2022

Was weer lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edith
19 september 2022

Zonde dat het bezorgen altijd zo lang duurt 1,5 uur . Daarbij ontbreekt er de laatste keren elke keer wel wat. Zo jammer .. turkse pizzas waren gisteravond bijna koud Word elke keer fles wijn of korting beloofd, gebeurd nooit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Francisco
17 september 2022
Theo
16 september 2022

Eten was prima maar werd wel 30 minuten te laat afgeleverd.

Mike
16 september 2022
E.M. Persoon
11 september 2022

weer heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigitte Bosman
11 september 2022

Altijd heerlijk eten en was er sneller dan was aangegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corrine van Delden
11 september 2022

Alles was heerlijk, behalve de satรฉ die was erg droog

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilona
9 september 2022

De shoarmaschotel was weer heerlijk . Was goed warm . Vriendelijke bezorger

James Lemmers
6 september 2022
D
6 september 2022
Marion
4 september 2022

Had Turkse pizza besteld is goed gevuld en groot. Zit na 2 uur nog mega vol๐Ÿ˜

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
4 september 2022

Eten was prima maar werd 15 minuten te laat bezorgd.

Theo
2 september 2022

Heel snel bezorgd en zalig gegeten !! Toppie !!

Renate Roeten Keereweer
1 september 2022

De bezorger stond een kwartier eerder aan de deur. Daarnaast wasmarinade van de spareribs anders van smaak, maar nog veel lekkerder. Weer genoten. De buurvrouw

Theo
30 augustus 2022

Alles oke !! Toppie !!

Rupesh
30 augustus 2022

De pitabroodjes waren hard en aangebrand. De patat en aardappelschijfjes bij de minischotel was wel weinig (bakje niet vol gevuld). De lamsshoarma mocht meer smaak hebben. Proefde droog aan. Bezorgtijd van een uur op een maandagavond is eigenlijk wel lang. Bezorger kwam wel binnen het uur.

Paul
30 augustus 2022

Bestelling was keurig verzorgd, prettig dat er ook mailtjes werden gestuurd over de voortgang. De geschatte bezorgtijd bleek heel goed te kloppen. Prima geregeld dus.

Jopie
29 augustus 2022

Het eten is goed, alleen knoflook bakjes mogen wat groter, dat je lekker de saus erover kan gooien, maar verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
28 augustus 2022

Precies op tijd geleverd (kan dus wel) en lekker gegeten. Toppie !!

Marion
26 augustus 2022

Eten was weer super lekker. De bezorging was heel snel

james lemmers
25 augustus 2022

was weer goed Tel Aviv , top

Theo
24 augustus 2022

Alles oke !!

Soraya
24 augustus 2022

Het eten was weer heerlijk zoals altijd. Lekkere Shoarma schotel besteld.

james lemmers
21 augustus 2022

De spareribs waren weer top TelaViv

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
21 augustus 2022

Was weer heerlijk. Miste alleen een zakje sla om op het broodje erbij te doen

Theo
21 augustus 2022

Precies op tijd gelevererd, zalig gegeten en alles waar ik recht op had zat er ook bij. Toppie !!

Vincent
19 augustus 2022

Duurt meestal lang en vergeten vaak wel wat. Nu weer geen knoflooksaus erbij. Al vaker geen complete bestelling zoals broodjes, saus die er niet bij zitten. Bellen heeft weinig zin wordt het ook nog koud. Eten is verder wel lekker.

Theo
19 augustus 2022

Als ik een broodje shoarma bestel is het handig als er ook een broodje bij de bestelling zit !!! Dus niet he .... En waar is mijn 2e blikje cola waar ik nog recht op heb ??!!

Tom
19 augustus 2022
Maaskantje
18 augustus 2022

Heerlijke kapsalon zoals altijd!

Marion
18 augustus 2022

De bestelling kwam ongeveer 40 minuten later dan werd aangegeven, dus na bijna 1 1/2 uur wachten was onze trek eigenkijk over.

Bloemendaal
17 augustus 2022

Uitstekend zowel bezorging als de kwaliteit

Theo
16 augustus 2022

Bestelling was oke, eten was prima maar weer geen blikje cola erbij !! Bij de volgende bestelling graag 2 blkjes cola leveren !!

james lemmers
14 augustus 2022

De Spareribs waren weer perfect, thx Tel Aviv

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
14 augustus 2022

Het was weer grandioos.

Ellen
13 augustus 2022

We bestellen vaak maar nu was het niet goed De patat was oud, het eten was koud, de aardappelschijfjes waren koud en slap, ipv een fles knoflooksaus kregen we een bak met knoflooksaus. Als de flesjes op zijn bel dan even want dan bestel ik het de volgende keer. Jammer

Rad
13 augustus 2022

Vertrouwd adres voor heerlijke spareribs en grilschotels. Het was weer perfect!!

edwin van elck
13 augustus 2022
Clare
12 augustus 2022

Amazing food and service ! Always fresh and good quality.

Theo
12 augustus 2022

Weer 1.5 uur op me eten moeten wachten, dat heet dan zo spoedig mogelijk :-(

Rene A
11 augustus 2022

Bijna 2 uur gewacht helaas. Dan ook nog 1 pita die ontbrak, dat werd na een telefoontje alsnog vlot opgelost.

Boxhoorn
8 augustus 2022

Was goed gevulde Turkse pizza en erg lekker.

Theo
8 augustus 2022

Super !! Op tijd geleverd en zalig gegeten !! Blikje fris die ik miste van de vorige bestelling zat er ook bij .. toppie !!

Quit
5 augustus 2022

Netjes op tijd bezorgd en het eten was lekker warm. Lamsshoarma dit keer was super, veel zachter dan normaal.

Paul
5 augustus 2022

Was weer uitstekend. En de ui van de shaslick heeft een genezend effect gehad op de irritatie aan de achillespees. Die was er sinds woensdagochtend. En verdween in de loop van deze vrijdag.

Theo
5 augustus 2022

Bezorging prima, eten was prima maar het blikje cola zat er niet bij !! Volgende keer graag 2 blikjes erbij doen !!

Angela
5 augustus 2022

Heerlijk! Vriendelijke bezorger. Helaas alleen de knoflooksaus vergeten. Ach ja, dat kan gebeuren. :)

Ton
4 augustus 2022

Mixgrill was lekker en het broodje hete kip ook en goed opgelost met de saus en salade toppie gr.ton ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Wilco
3 augustus 2022

Bestellen gaat makkelijk, bezorging precies op tijd, Vandaag een pita hete kip en een pita sate besteld. De hete kip was serieus heet. Ik ben wat gewend maar deze vond ik persoonlijk te heet. Maar dat is dus persoonlijk dus geen commentaar. Over de sate ben ik wat minder positief. Ik vond die altijd subliem maar vandaag was het een teleurstelling. Smaak viel tegen en de saus was erg waterig. Veel te dun.

Saskia
3 augustus 2022

Lekker gegeten en op tijd bezorgd. Dank!

Lida
3 augustus 2022

Was weer top. Goed warm geleverd!

Richard
3 augustus 2022

Had het ruim vantevoren besteld en het was netjes op tijd het was weer heerlijk zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ferry
1 augustus 2022

De pizzaโ€™s waren niet gemerkt zodat het moeilijk was om te zien wat de juiste pizza was, erg vervelend als je meerdere verschillende pizzaโ€™s hebt besteld.

James le
1 augustus 2022
De Groot
31 juli 2022

Bezorging stond om 18.40 werd om 19.10 bezorgd wel 2 gratis cola gekregen ipv 1. Het kindermenu was wel heel matig echt maar een paar frietjes erbij voorheen was het altijd wel veel meer ook zal er een verassing bij zitten dat zat er helaas ook niet bij. Het vlees is altijd wel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirk
31 juli 2022

Ik kreeg een mailtje met bezorgtijd 16:30, ong. 17:10 gebeld waar mijn bestelling van 16:30 bleef. Om 17:20 kwam een bezorger. Voor ik evt. een volgende keer bestel zal ik eerst elders kijken.

MenM
30 juli 2022

Altijd goed! Heerlijk gegeten weer! Propere keuken. Zeer vriendelijk personeel.